People Search

Patrick Schmitz

All public info

Like other search engines (Google or Bing) Radaris collects information from public sources.

Social Media with Patrick Schmitz

Xing

Patrick Schmitz
Locality:
Düsseldorf, Germany
About me:
Nachdem ich die Realschule verlassen hatte, war mir klar, dass ich etwas in der Informatikbranche machen musste. Ich hatte mich damals schon gerne mit Computern beschäftigt. Ich bewarb mich am Berufskolleg Hilden für eine Ausbildung zum Informationstechnischen Assistenten im kaufmännischen Bereich bei der ich angenommen wurde.  3 Jahre später und ein Abschlusszeugnis in der Hand, war es mir klar, ...
Patrick Schmitz
Locality:
Weilerswist, Germany
Job:
Softwareentwickler
Patrick Schmitz
Locality:
53859 Niederkassel, Germany
Job:
Agenturleiter

Linkedin

Patrick Schmitz
Locality:
Brussels Area, Belgium
Patrick Schmitz
Locality:
Brussels Area, Belgium
Summary:
Head of Purchasing at Thales Communications Belgium
Experience:
Thales Communications Belgium (Privately Held; Defense & Space industry): Head of Purchasing,  (January 2008-Present) 
S.A.B.C.A (Defense & Space industry): Defense Purchasing Manager,  (January 2007-December 2007) 
IBA (Public Company; ...