People Search

Mathias Witte

All public info

Like other search engines (Google or Bing) Radaris collects information from public sources.

Social Media with Mathias Witte

Xing

Mathias Witte
Locality:
lissabon, Portugal
Education:
 academy of fine arts maastricht (industrial design, ba of fine arts)
Status:
Recent graduate/Student
Language:
German, English (Fluent), Portuguese (Good knowledge)
Experience:
 New Factory (Designer)
Wants:
einen Job im Bereich, Productdesign, 3d
Haves:
Produktdesign, Designkonzepte, Produktideen, Innovationspotenzial, Tatkraft, Entwurfsarbeiten in 2D und 3D, Modell und Mock-Up Bau, Visualisierungen, Renderings
Interests:
3d, Productdesign, Aerosol-Art
Mathias Witte
Locality:
Bremen, Germany
Job:
X
Mathias Witte
Locality:
72074 Tübingen, Germany
Job:
Inhaber
Organizations:
Bundesverband der Groomer
Status:
Entrepreneur
Language:
German, English
Experience:
  ()
Wants:
Promotion
Haves:
Hunde- und Katzenpflege, Idealismus, Individualismus, Liebe zum Tier und zu meinem Job
Interests:
Tiere, Kreativität ausleben können
About me:
Nach fast 20 Berufsjahren als Krankenpfleger musste ich aus gesundheitlichen Gründen meinen Job an den Nagel hängen. Jetzt wurde meine Berufung zum Beruf. Ich liebe meine Arbeit, den Umgang mit den Tieren und die Möglichkeit, meine Kreativität einzubringen.

Linkedin

mathias witte
Locality:
Lisbon Area, Portugal
Summary:
industrial designer
Experience:
mimmeich (Setor Design): industrie designer,  (January 2009-Presente) mim-me-ich is me myself and i. i work freelance and do competitions.