People Search

Ibrahim Hassan

All public info

Like other search engines (Google or Bing) Radaris collects information from public sources.

Social Media with Ibrahim Hassan

Xing

Ibrahim Hassan
Locality:
cairo, Egypt
Job:
Supervisor of at Financial& Administrative Affairs Sector
IBRAHIM HASSAN
Locality:
DUBAI, United Arab Emirates
Job:
ENGINEER
Ibrahim Hassan
Locality:
Oberlungwitz, Germany
Job:
Geschäftsführer
About me:
Ich arbeite seit 1995 als freiberuflicher Dolmetscher/Übersetzer. Nach meinem Hochschulstudium als Maschinenbauer promovierte ich an der TU Dresden auf dem Gebiet der Kältetechnik. Heute bin ich vorwiegen bei Gerichten, beim Bundesgrenzschutz, für die Polizei etc. tötig. Abends gebe ich Unterricht an den Volkshochschulen. Ich habe eine eigenes Dolmetscherbüro, werde aber auch häufig durch andere B...

Linkedin

Ibrahim Hassan
Locality:
Stavanger Area, Norway
Summary:
Technical Support Engineer at Baker Hughes
Experience:
Baker Hughes (Public Company; 10,001 or more employees; BHI; Oil & Energy industry): Technical Support Engineer,  (-)